Hallojsan :)

Har inte bloggat på jätte länge känns det som. Så det här inlägget kmr bli rätt så långt om veckan som varit.

I förra helgen? Var jag i Kyrkberget och kolla när det var tävling men det var bara dam och junior, och dom hade oxå "läger" på lördan. Där var oxå Marcus Grönholm för hans son körde så jag fick hans autograf på en gestrike keps.

Sen nån dag så ska pappa och jag köpa en bil åt mig och riva ur den och fixa den till en folkracebil så jag kan prova den på nån is elr nått i vinter :). Så får vi se om jag tkr det är roligast att kolla på elr åka folkrace. Men får prova iaf.

Har varit sjuk i 2 veckor och vart bättre i måndags så gick måndag och tisdag. Sen hade jag prao i 3 dagar ist för dom andra som bara hade tor-fre. Så i onsdags var jag i järbo i en 1:a och sen på fritids och lika på fredag men i torsdags var jag i Kungsgården i förskoleklassen och på fritids. Det var jätte kul.

Så eftersom jag varit sjuk i 2 veckor så har jag inte kunnat rida då men idag så fick jag rida och det var jätte skönt väder ute och vi red massa olika volter och jag hade Spordur. Det var skita kul :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0