Klumpeduns är vad jag är -.-

Som rubriken säger så är jag en riktig klumpeduns. Idag så ramlade jag på jumpan så jag fick åka till hälsocentralen och det visade sig att jag har fått en kraftig stukning i handen -.-

Men jag är glad att Malin och Emilia följde med och sen efter så skjutsade jumpa läraren hem mig. Och om det inte gör mindre ont om nån dag så lär vi åka in igen så dom får röntga utifall nått litet ben i handen är av.

Men lite otur att det hände nu när vi ska rida ut på söndag. Men vi får se hur det blir.

Och så har jag haft det jätte bra på/efter jumpan. I måndags efter jumpan så ramlade jag i leran

Och idag fick jag kraftig stukning då -.- inte min vecka det här. Och bra start på påsklovet oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0