Dålig uppdatering...

Har inte uppdaterat på 1 vecka såg jag nu! Men nu kmr en iaf.

Sitter och gör nånting vi skulle göra idag för vi har temadag så vi får vara hemma och jobba med en sak.

Bara älskar min hund. Han är så rolig ibland. När man skäller på han för han har gjort nå fel så sätter han upp tassen och "vinkar"   det ser ju så sött ut och han brukar gömma huvet under benet men han vill ju kolla in i kameran oxå min lilla linslus :).

Ska spela fiol på bygården i Norrberg på lördag nästa vecka och efter det så kommer släkten hit och firar mig :).
Och på tisdag nästa vecka så har skolan friluftsdag och då fick man välja mellan badhuset, kungsberg och prommenad. Och jag, malin, johanna, emilia och mikis valde kungsberg och det ända som saknas för mig är en jacka. Kanske tar jag mammas eller min nya jacka, fast då måste jag ha typ 3-4 tröjor under.

Längat tills i sommar och tills november. För i sommar så blir det FOLKRACE!!! och i november så kmr breaking dawn part 2!!! :)

Men nu ska jag fortsätta med uppgiften så synes :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0