Friluftsdag

Igår så var vi i Kungsberg dom flesta av skolan iaf.  Det var super kul och jag åkte med mikis, malin, emilia och johanna. Och så åkte jag sittlift för första gången i hela mitt liv. Jag sa åt emilia att hon skulle säga till när jag skulle hoppa av, men helt plötsligt åkte dom iväg från liften och den började åka upp igen och jag lära hoppa typ från en halvmeter och så ramlade jag ju såklart och killen i det "lilla huset" stannade liften och började skratta sa johanna  och mikis så jag höll ju på att skämmas ihjäl ju. Och så ramlade jag 3 gånger till och en gång var när jag stod helt still i backen och alla från liftarna kollade på mig :O. Och malin ramlade ner i ett dike som var djupare än 2 meter tror jag, och mikis och jag och emilia stod nedanför backen så vi såg ju inte malin och johanna, och det gick typ mer än 5 minuter innan dom kom ner från backen och sen åkte johanna och visade mig och mikis vart hon hade ramlat och då var jag nära på att ramla ner där oxå. 
Men det var jätte kul där iaf tkr jag.

Sen åkte pappa och jag på bandy och om SAIK vinner på fredag så är dom i SM-final. Så hoppas att dom vinner :). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0