Helgen

Igår så fyllde jag så släkten och några andra kom hem till mig och så skrämmde man johanna lite men det förkärnade hon tycker jag. Så jag fick pengar, armband, böcker, breaking dawn part 2 och en chokladfontän utav mamma. Och idag så åkte pappa och jag in till valbo så jag fick köpa nya converse och så gick vi in på hööks så jag fick köpa en ridhjälm, byxor och ett par strumpor. Det var meningen att jag skulle köpa ett par skor oxå men dom hade inga som jag fastnade för så vi ska åka på lantmanna nån dag i veckan pappa och jag och kolla om dom har några där.


Kommentarer
Postat av: Hanna

det ska stå breaking dawn part 1 och inte part 2 :)

2012-03-22 @ 21:09:12
URL: http://hannaharry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0