Ledig!!!

Igår så grillade pappa och jag för första gången iår. Så jag sitter och äter det som lunch idag :). Sen ska jag ta 3 bussen in till Sandviken så hämtar mamma mig där och skjutsar mig till kulturskolan.

Igår så red jag på kvarnströmsgådren. (www.kvarnstromsgarden.se) Det var jätte kul, och jag ska prova rida där 2 gånger till och sen så ska jag bestämma om jag vill fortsätta där och i den gruppen tror jag. Och så var det bra att jag kände nån i den gruppen. Jag red på Funi, han var jätte snäll och mysig och det gick bra att rida på han. Men jag red på han 2 gånger på sommarpasset i sommras oxå så det var inte första gången :).

Aja men nu måste jag äta upp och fixa mig Hejdå :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0