Sötis <3

Igår så gick jag runt på stan och shoppade tills mamma sluta. Och så tappade jag en lapp som var väldigt viktig men då hade jag tur att pappas kusin hittade den så jag hämtade den idag :). Jag åkte 41:an 4 gånger oxå. Först till skolan, sen till Sandviken sen hem till pappa och lämna saker och sen till Sandviken igen. Och så köpte jag hamster fröpinnar, hundkex, ett nytt koppel och en leksak till min sötis och lite annat :).

Idag så har jag gått runt Högbo Bruk 2 gånger och sista gången så kom en helikopeter och flög över mig och Harry och han var så söt då för han såg den på långt håll och ända tills den var precis ovanför oss och då slutade han kolla. Måste bara älska min hund :) <3.

Nu ska mamma hjälpa mig med chokladfontänen för första gången som jag fick när jag fyllde så vi ska fixa jordgubbar och kiwi till den :).

kramkram :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0